תיקון דלתות ברעננה, תיקון דלת פלדלת רעננה

תיקון דלת ברעננה

תיקוני דלתות ברעננה

אם אתם מתעניינים בתיקון דלתות בעיר רעננה מהרבה סיבות לדוגמה שהמפתח אבד, דלת בקושי נפתחת או כלל לא נפתחת, דלת לא יושבת מול הבריחים ולא מאוזנת והבריחים לא משולבים בחריצי המשקוף או  במגוון רחב של תקלות בדלתות המשפיעות על תקינות הדלת, מנעולן ומתקן דלתות ברעננה מוסמך מלוקסמיט מנעולן יתקן לכם את הדלת מכל סוג שיש, מסוג רב בריח או שריונית חסם וכל דגם של דלת פלדלת,  תיקון דלתות עץ ותיקון דלתות אלמיניום, בלוקסמיט מנעולן מרעננה אנו מתמחים בתיקון כל דלתות הפנים, תיקון דלתות אש ותיקון והתקנת ידיות בהלה בדלת 24/7!

הצוות של המנעולנים שעוסקים בתחום הדלתות באזור השרון ורעננה הוא מקצוען בכל תחום הנעילה השונים בתיקון דלתות וגם מנעולן מחברתנו יתקן דלתות וגם יהיה מנעולן דלתות ברעננה בשעת חירום ובשבתות שמסוגל לתקן כל סוגי הדלתות הכוללים גם דלתות הננעלות בנעילה חכמה  המחייב גם ציוד מיוחד לתיקון הדלת שאותו אין לכל מנעולן, ולנו בלוקסמיט מנעולן  יש לו ציוד יעודי לכך. מנעולן ומתקן דלתות מחברתנו ברעננה הוא המקום הנכון לתיקון כל הדלתות וגם יודע לשכפל ולשחזור מפתחות  אנו כל הזמן זמינים עבורכם!

מנעולן מתקן דלתות ברעננה

ביכולתנו הניסיון והכלים של כל מה שמתקן דלתות או מתקין אמור לדעת לתקן את כל תקלות ותרחישי התקלות שיש  בדלתות של היום, אם המפתח של הדירה אבד או שהדלת נטרקה והמפתח נשאר בפנים ועוד:

תרחיש שקורה הרבה, ביום בהיר חזרתם לביתכם או למשרדכם והדלת לא רוצה להפתח או להסגר והמפתחות לא מסתובבות בחור המנעול או לא נסגרת והמפתח לא פותח את  הצילינדר, מלוקסמיט מנעולן ברעננה צוות מקצועי ותקבלו שירות תיקון לדלתות ומנעולנות לדלת ולבית בכל אזור רעננה והשרון כגון תיקון דלתות ברעננה או מנעולן דלתות, ובכל עיר בשרון 7 ימים בשבוע גם בסופי שבוע. אם ונקלעתם למצב שכזה , הסר דאגה מליבך כי בלוקסמיט מנעולן אפשרי לקבל שירות במנעולנות בית ותיקון הדלת ברעננה לכל  ישובי השרון בשיחת טלפון 0529252323 ובמידית נגיע אליכם.

תיקון הדלתות יבוצע ללא נזקים ותקבלו אחריות על כל עבודה.

*מומחי  תיקון הדלתות ברעננה זמין לתיקון דלתות בכל ישובי השרוןמנעולן איש דלתות שגם יתקין מנעול לדלת שלא היה תקין או צילינדר שהפסיק להסתובב.
*מנעולן שמתקן דלתות מרעננה מומלץ עליו להיות בעל תעודת מנעולן בתוקף וגם להחזיק תעודת יושר משטרתית- כדאי מאוד לפני הזמנת מנעולן הביתה כדאי לבדוק אם יש לו ניסיון במקצוע מנעולנות ותיקון הדלתות בפרט,בכדי שלא תזמינו בטעות איש מקצוע או מתקן דלתות בלי ניסיון שיכול לעשות לכם נזק לדלת ולא תועלת
*דאגו להזמין מנעולן בתים מרעננה רק וותיק ומקצוען בלבד- כי תחום תיקון הדלתות חשוב מאוד!
*בצעו סקרי שוק- כי צוות לוקסמיט מנעולן סביב לשעון יציע לכם את המחירים הכי אטרקטיביים שיש.

 הדלתות שלוקסמיט מנעולן מתקנים? 

    • תיקון דלתות ברעננה  -כידוע לכם בדלתות פלדלת ישנם דלתות חדשות ויש ישנות מהרבה סוגים שיש בשוק כיום, תיקון דלת חסם שריונית , דלתות רשפים ופל רז, ודלתות רב בריח. ניתן לבצע גם תיקון זמני או תיקון או קבוע לדלת שעברה פריצה של כיבוי אש
    • תיקון דלתות פלדלת ברעננה מהעבודות שמחולקות כך לתקלות שהדלת לא  מצליחה להינעל בעקב איזון דלת לא נכון או שמנגנון הדלת לא טוב והדלת עושה חריקות או שהמנעול הצילינדר בדלת בלאי ולא פותח את הדלת, תקלה שכיחה גם שבדלת צריך לכוון את הסף התחתון שמחובר על ידי ניטים (אינסרט) שלא מכוון וצריך לכוון אותו וזה שכיח בדלתות פלדלת מסוג רב בריח, פל רז, דלת שריונית חסם עכביש, דלתות סטנלי ועוד. 
    • תיקון דלתות  רב בריח ברעננה -כידוע בדלתות פלדה יש דלתות חדשות ויש ישנות מעט סוגי שיש בשוק הישראלי, תיקון דלת שריונית חסם, דלתות רשפים ודלת מחברת רב בריח. אנו מספקים גם תיקון זמני ואף קבוע לדלתות שעברו פריצה של כיבוי אש
    • תיקון דלתות מעץ – לפעמים בתיקון דלתות עץ ברעננה אנחנו נאלצים  לתקן גם משקופים שבורים או סדוקים בעזרת שפכטל עץ וחומרי תיקון לדלתות העשויות מעץ שיש ללנו בלוקסמיט מנעולן, ניתן לבצע קיצור דלתות פנים אחרי שעושים תוספת ריצוף פרקט או לדלת עם ריקבון למטה מרטיבות, דלתות העץ עשויות כך שמנעולי 101 חבויים בדלת וישנם גם צרים וגם מנעולי פאבלוק אמריקאים ועוד.
    • תיקוני דלתות אלומיניום –  כמו בדלתות עץ גם בדלתות עשויות אלמיניום יש גם מנעולים חבויים מסוג מנעול 101 כמו בדלתות מעץ
    • גם בדלתות אלמיניום ישנה אפשרות לקיצור הדלת מלמטה.
    • דלתות נפוצות ויקרות למדי הם דלתות מזכוכית הם שמשמשות לחנויות בעיקר, הזכוכית צריכות גם יחס ותיקון, ישנם מנעולים שהם מנעול חובק זכוכית, מנעול נוסף זה מנגנון צר או מנעול רול לדלתות זכוכית שנפתחות בדחיפה , מנעול צר בנוי ממספר מידות, ותקלה די נפוצה בדלתות זכוכית היא כיוון דלת זכוכית, דלתות הזכוכית בנויות עם אביזרים ומשאבה ריצפתית לוויסות פתיחה וסגירת הדלת שעם השנים יש צורך לכוונו או להחליפו.
    • בתחום אחריותנו זה גם  תיקון דלתות ממ”ד ברעננה- תיקון וקיצור דלתות הממ”ד ישנו מגוון די גדול של בעיות שכיחות לדוגמה איזון דלת הממד, קיצור דלת ממד,  החלפת ידיות לדלת ממד ופרזולים ופלטות לדלת הממד, פריצת דלתות הממד ושחרור בריחים תפוסים בדלת הממד והתקנת מנעולי כספת לדלת ממ”ד.
    • תיקון ידיות בהלה ותיקון דלתות אש- ידיות בהלה ודלתות אש נמצאים וחובת התקנה במקומות הומי אדם למניעת אסונות דחיסה דלת אש אש עם מנעול פאניק. בבלוקסמיט מנעולן לנו את הרקע ואת הידע המקצועי לתיקון דלתות אש ותיקון והחלפת ידית בהלה.

תיקון דלתות כניסה ברעננה תיקון דלת פלדלת

מנעולן מקצוען בתיקון דלתות ברעננה וישובי השרון 24/7.

נגיע עד אליכם במהירות ע"מ לתקן לכם את הדלת.

מתי מומלץ להזעיק שירות תיקון דלתות ברעננה כגון:

-הדלת טרוקה והמפתח בפנים ואנו בחוץ

-המפתח שבור בחור המנעול בלי יכולת לצאת ולהסתובב 

-הדלת מרעישה או ננעלת בקושי או שהדלת במצב לא מאוזן

– מפתח הדירה הלך לאיבוד ואין אפשרות להיכנס הביתה

קצת רקע על חברתנו לוקסמיט מנעולן בתחום הדלתות

מנעולנים שמממחים בתיקוני דלתות שנים רבות עם צבירת ניסיון רב בתחום הדלתות,ושיודעים להתעסק עם סוגי תקלות רבות  כפי שנאמר ללא נזק לדלת במחיר הכי הוגן ובדרך המקצועית ביותר.

מנעולן בתים 24 שעות בתגובה של 20 דקות מסיום השיחה איתנו יגיע ויתקן לכם את הדלת או את המנעול בעזרת הציוד החדיש והתקני ביותר שיש כיום.

תחום הדלתות אינו חדש עבורנו ואנו כאמור ניתן לכם פתרון מושלם לתיקון כל הדלתות והמנעולים שיש לכם.

מומלץ שמתקן הדלתות ברעננה יהיה בעל תעודת מתקין דלתות

לוקסמיט מנעולן 24/7
 כפי שכתבנו ישנם מספר  אפשרויות בנושא עולם המנעולנות, התחום הזה כמקצוע המנעולנות ומנעולן דלתות מרעננה ודירות בפרט הוא מקצוע חופשי  בשוק שאפשרי לרכוש בעזרת קורסים למיניהם ויש אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הדלתות בלי ידע או ניסיון דל. על מנת שתהיו בטוחים שמדובר באיש דלתות אמתי ומנוסה ובלא חובבן ושתדעו, אנו כולנו מחזיקים תעודת מנעולן דירות ודלתות עם ההסמכות הנדרשות ותעודת יושר מהמשטרה. אנו גם ספקי משטרת ישראל ונותנים שירות למועצות אזוריות,עיריות ושרות לבתי עסק שונים, מפעלים ולציבור הפרטי גם כן.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ