מנעולן רכב מורשה

מנעולן רכב

כשרוב האנשים חושבים על פריצה, הם חושבים לפרוץ לבית או לבניין אחר כדי לגנוב משהו. קורבן הפריצה הוא קורבן של שוד הכרוך בגניבת פריטים שהם חוששים כי הם נגנבים מנכסיהם.

הגנב לא יודע אם ברכב יש כפתור אזעקה או לא ואם מנעולן כבר מיגן את הרכב, אז הוא הולך ליעד הבא ומנסה לפרוץ למכונית אחרת. הגנב עובר מרכב לרכב ומסתכל על כל מכונית כדי לקבוע אם זה שווה משהו. ברגע שהוא יראה כי לא מותקנת שום אזעקה ברכב, הוא בטוח ימשיך ליעד הבא בלי להשאיר את המכונית לבד. המאמץ לפרק את מערך האבטחה מהרכב הוא יותר מדי קשה עבור השודד הממוצע, ולכן הוא פונה לבית שהוא רואה את עבודתו.

אם המכונית עדיין מפורקת כשהיא באזור מאובטח, אתה יכול לזהות את הגנב מהסרטון. רוב הגנבים מסתכלים על מכונית לפני שהם פורצים, אך אם הם לא רואים ממנה, הם נוסעים למיקום הבא.

כדי לברר מה זה, עיין בשלוש הקטגוריות העיקריות שפורצים מחפשים. מכונות מטבעות: מקומות אלו מהווים יעד קל לפורצים, אך גם יעד טוב לפורץ רכבים.

אם האדם מתכוון לבצע את הפשע המדובר על ידי פריצתו לבניין, רוב המדינות רואות בכך פריצה מדרגה ראשונה או חמורה יותר. עם זאת, אם אתה מוחזק באקדח ואומר לך לפרוץ לרכב ולבצע גניבה, אתה יכול להיות מורשע בפריצה. אם התביעה יכולה להוכיח שפרצת לרכב שלך והיה לך חשד סביר שהוא מתכוון לבצע עבירת גניבה ברגע שהוא או היא ברכב, אם יש לך שביל הגישה והגנב מתקרב לקחת את המכונית שלך ואתה לא אוהב את מה שהוא או היא עושים, אתה יכול להשתמש בחניה שלך. אם אתה נוהג בחניה, גנב הרכב ירים את מכסה המנוע ונראה לשכניך שאתה עובד על המכוניות שלך.

יש אנשים שאוהבים להחזיק מפתח רזרבי ברכב שלהם, בין אם זה ברכב או בבית. אבל רוב האנשים לא יודעים שיש להם מפתח שירות, וגנב הרכב משתמש בו כדי לגנוב ולנסוע משם. אם אתה יודע עד כמה פעולותיך ברורות מאליהן, שמור את המפתחות לביתך במקום בטוח מאוד שאפילו גנב הבית לא יכול למצוא.

עם זאת, בדרך כלל זה לא מונע מהגנב לנפץ את החלון כדי להיכנס לרכב או לגרור אותו. אם מערכת האזעקה לדלתות הרכב מונעת מגנבים לפרוץ את נעילת הרכב או אם חיישן הפגיעות מונע את ניפוץ החלונות, יש להם סיכוי הרבה יותר טוב להיכנס לרכב שלך ולהסיע אותו מאשר אם לא.

אם ברכב שלך יש מנעול פגום שמונע את נעילת המכונית, כדאי לשקול לנעול את המכונית שלך כדי לעקוב אחר פריצות לרכב. אם דלתות הרכב נעולות היא אפוא חלק חשוב מאשמת פריצה.

אם אתה נכנס לרכב נעול של מישהו אחר ופשוט יושב בפנים ולא גונב כלום, אתה לא מבצע פריצה. אם אתה פורץ לרכב ולא לוקח איתך שום דבר ממנו, אתה לא יכול להיות מואשם בגין פריצה. עם זאת, אם פורץ בעתיד מבצע פיגוע או מסוכל על ידי מערכת אזעקה, אותו אדם יכול להיות מורשע בפריצה גם אם הרכב נעול.

אמנם אמצעי אבטחה מסוג זה עשויים להיראות מיותרים, אך הם הוכיחו את יעילותם כנגד גנבי הרכב. חיישני דלת יכולים למנוע מגנב לפרוץ דלת רכב ולעצור מישהו מלנפץ חלון כדי להיכנס לרכב שלך. בעוד שברוב גניבות הרכב הגנב צריך לפרוץ את נעילת הרכב ולהיכנס לרכב, חיישני הדלת יעילים מאוד להרתעת גניבות.

אינך צריך לקנות את הדגמים המתוחכמים ביותר, אך מערכות אבטחה מסוג זה יכולות למנוע מפורצים לבזוז את ביתך, גם אם מדובר בכמה מאות שקלים בלבד.

חלון נעול מונע פורצים לפרוץ לנכס שלכם ולגנוב את חפצי הערך שלכם מכיוון שקל לתפוס ולרוץ איתם. בחירת חלון מונעת מגנבים לפרוץ לרכב מכיוון שהם לא יכולים לראות מה יש בפנים. לא לתת להם הזדמנות ולהיכנס לרכב שלך מהר ככל שתוכל, כדי שלא יראו אם אתה חסר ולהרוס את הראיות שאתה צריך כדי לתפוס אותם.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ