התקנת ידיות בהלה, תיקון ידיות בהלה

ידיות בהלה

שירות תיקון ידיות בהלה

חייג 24 שעות 0529252323

החלפת ידיות בהלה והתקנת ידיות בהלה לבתי עסק או לאולמות.

ישנה תקלה בידית הבהלה באולם או בבית העסק, ידית בהלה לא תקינה או שאתם צריכים בהתקנת ידית בהלה גל על פי דרישה, חייגו ללוקסמיט מנעולן שזמינים תמיד לתיקון או להחלפת ידיות בהלה, והחלפת כל סוג ידיות הבהלה  על ידי צוות מומחים בידיות הבהלה בצורה מקצועית והוגנת 24 שעות.

חובת ההתקנה ידיות הבהלה בדלתות אש כפתח מילוט

ישנו חוק ציבורי שמחייב על מבנים ציבוריים בתי ספר ואולמות בהתקנת ידית בהלה ברוב המבנים הציבוריים כגון- בקניונים, במפעלים באולמות ובתי קולנוע, בבתי ספר מעל 100 תלמידים, באוניברסיטה, אולמות אירועים , מועדונים ובבתי מסחר  . אם נתגלה תקלה בידית בהלה חובה לתקן אותה במהירות.

תפקידיה של ידית הבהלה, אם ופרצה באולם שריפה או קצר ותרחיש מסוים המהווה פאניקה ובכל אירוע חריג שיש תנועת הימלטות, יוכלו שוהה האולם במקרה זה להימלט בבטחה מהאולם. ידית הבהלה מביאה אפשרות לפתוח את הדלת על ידי השענות על מוט הידית בתרחיש מילוט חירום בעזרת דחיפה בלי להיתקע ובלי פתיחה על ידי מפתח. ניתן יהיה לפתוח את ידית הבהלה וכך הדלת תפתח ללא תקלות.

סוג ידית הבהלה המשמשת אותנו בשעת צרה:

  • ידית הבהלה שמתקינים אותם על דלתות אש
  • ידיות הבהלה שמתקינים אותם בדלתות זכוכית
  • ידיות בהלה לדלתות דו כנפיות ולשערים, יצרני חברות איזאו, ייל ועוד.
מה אומר החוק של ידיות הבהלה?

לפי החוק הנתון, כל בעל עסק שיש לו תנועה או 100 עובדים ויותר מחויב בעל העסק להתקין ידיות בהלה אם זה בקומת יציאת המבנה המוגדרת כיציאת חירום. לאחר התקנת ידיות הבהלה יגיע לעסק כיבוי אש על מנת לבדוק ולאשר את המקום, בהנחה שידיות הבהלה לא תקינות אזי המקום לא יאושר להפעיל את העסק.

ידיות לדלת
התקנתם של ידיות הבהלה בצורה בטוחה ותקנית

היות ואתם רוצים או שחוייבתם בהתקנת ידית בהלה לעסק שלכם חייגו ללוקסמיט מנעולן וצוות בכיר ומנוסה בהתקנת ידיות בהלה עם מוניטין רב יגיע אליכם לבית העסק להתקנה או לתיקון ידית הבהלה, חייגו 0529252323.

אנו גם יודעים להתעסק גם במנעולנות בתים ובהחלפת מנעולים וצילינדרים, תיקון דלתות פריצת כספות, איזון דלתות, מנעולנות ופריצת רכב, תיקוני דלתות אש, התקנת מחזירי דלת ועוד.

בזמינות תמידית של 24 שעות.

 השאירו הודעה או התקשרו לייעוץ חינם ונחזור אליכם  052-9252323.

שירות התקנה ותיקון ידיות בהלה אפשר לקבל מאיתנו באזורים הנל.

ידית בהלה באזור השרון ובערים כגון נתניה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, פרדסיה, חדרה, אור עקיבא, קיסריה, חריש, כוכב יאיר, תל מונד, רעננה ובכל ערי ויישובי השרון ואזור חדרה.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ