עוד שירותי מנעולנות

תיקוני דלתות

שירות מאוד חשוב שמנעולן ומורשה מציע הוא שירות זה תיקון דלתות,עולם  תיקון דלתות אחראי על מגוון עבודות לדוגמת תיקון והחלפת מנעול דלת, החלפת צילינדר, הרמת סף תחתון לדלת איזון הדלת, החלפת ידיות לדלתות, התקנת מנעול כספת ומגוון ומנעולים עליונים סגר ביטחון ועוד, את כל העבודות הללו מבצע מנעולן מוסמך היודע את עבודת תיקון הדלתות לבוריה שגם הם מחולקות לנישות כגון- דלתות פלדלת, דלתות עשויות מזכוכית, דלתות עץ ודלתות אלמיניום.

מנעולן רכב פורץ

מנעולן רכב-פורץ רכבים. נישת מנעולנות הרכבים מחולקת ל 2 קטגוריות א. מנעולן רכב ב.פורץ רכב. יש לזכור שלא כל מנעולן הוא מנעולן רכבים, מנעולן רכב הנו מנעולן שתחום עיסוקיו הם מנעולים של רכב, משחזר אותם ומקודד ציפים ומפתחות לאחר שהלכו לאיבוד, יודע ללהחליף ולשפץ סוויץ ומנעולי דלתות של רכבים, ופורץ רכבים מתעסק בפריצת רכבים אחרי שהמפתחות הושארו בתוך הרכב והוא ננעל.

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים הנו בפועל מנעולן המומחה בפריצת מנעולים של דלתות של בית, דלתות של רכבים שלא נפתחות  או דלתות טרוקות יודע ומומחה לפרוץ ולתקן מנעולים תקולים בדלת, מומחיות פריצה של מנעולים מפלדה לדלתות עץ ודלתות זכוכית ואלמיניום, פורץ מנעולים יודע לפרוץ את כל סוגי הצילינדרים שיש.

פורץ כספות

פורץ כספות שגם מנעולן כספות הוא בדרך כלל גם מנעולן מורשה שמתמחה בפריצת כספות, לא כל המנעולנים הם גם פורצי כספות, ישנה התמחות בקורסים מיוחדים למגוון הכספות, כספות קטנות וגם לכבדות.

ידיות בהלה

ידיות הבהלה מותקנות לרוב באולמות ומקומות הומי אדם של 100 איש ויותר ותפקידה של ידית הבהלה בשעת חירום ופאניקה לפתוח את הדלת בעזרת השענות על מוט הידית בלבד.

מנעול כספת

מנעול כספת שממוקם בחלקו העליון יותר של הדלת, בין הצילינדר לסגר הביטחון ומתפקידו  של המנעול להעניק עוד רמת מיגון על ידי מנעול ממוגן בתוך הדלת הננעל בעזרת 3 בריחים שננעצים בחורי המשקוף.

החלפת מנעולים

החלפת המנעולים וגם החלפת הצילינדרים של הדלת נעשית על ידי מנעולנים מורשים שיש להם ניסיון גם בהחלפת מנעולים, מנעולים נמצאים בכל דלתות הפלדה, דלתות עץ ודלתות זכוכית ואלמיניום.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ