פורץ כספות, מנעולן כספות

פורץ כספות

מנעולן כספות 24 שעות

היה ואתם זקוקים לשירות של פורץ כספות באזור השרון מחדרה ועד נתניה וכפר סבא שיבצע עבורכם פריצת כספות? הכתובת הכתובת היא לוקסמיט מנעולן שהוא פורץ כספות בכל ערי השרון 24 שעות ביממה כולל בסופי שבוע!

אצלנו תקבלו שירות מצוין של פריצת כספות ושל מנעולנות כספות מהמומחים שלנו בכל סוג הכספות שיש שיבואו לפרוץ את הכספת מכל סוג שיש היום בשוק! לוקסמיט מנעולן זו הבחירה הנכונה שלכם למחפשים פריצת כספות גם בזמן חירום ובכל מצב שאתם נמצאים ומבקשים שירותי פריצת כספות,תמיד נהיה זמינים עבורכם!
  המנעולנים  בלוקסמיט מנעולן הנם מומחים בכל סגנון  מנעולנות ופריצת הכספות נעניק לכם את מירב הניסיון שלנו בזמן הביקור אצלכם ובתיקון או בפריצת הכספת שלכם או  בכספת בבית העסק. 

* אנו זמינים 24/7 בלוקסמיט מנעולן באזור השרון לפריצת הכספות 24/7– הצוות נמצא בשבילכם בכל אזור השרון מחדרה ועד כפר סבא, גם אם תחפשו פורץ כספות בנתניה או פורץ כספות ברמת השרון אנחנו כאן בשבילכם גם בהרצליה הוד השרון ועוד.
*לא כל מנעולן יודע מה זה כספות, פורץ הכספות שלנו מומחה בפריצת כספות והוסמך לכל הסוגים, לכל הצוות יש תעודות של פורץ כספות מוסמך, וטכנאות כספות עם ניסיון עשיר – אנו לא ממליצים להפקיד את הכספת שלכם בידי פורץ כספות לא מנוסה בנישת הכספות!
* סיבות רבות יש ללקוחות שמזמינים פורץ כספות על מנת לפרוץ עבורכם את הכספת וגם לשנות את קוד הכספת ולהחליף מנעול לכספת.
לנו יש ידע עשיר כיצד לזהות את הכספת אם היא כספת כבדה עם מלכודת או בכספות קטנות ופשוטות.
בזמנים הללו  הכספות חודשו לכספות דיגיטליות וכספות עם שעון מכאני הנקראות כספות קומבינציה  אלקטרונית. וכיום הכספות שוכללו לכספות ביומטריות ע"י חייגן הקומבינציה אלקטרונית ומכאנית  עם מספרים וסוגי מנעולים חדישים כגון מאוור, אלזט וקרומר.  הכספותשל היום חדישות ועומדות בדרישת תקנים שהם מחמירים וגם ישנם כספות חסינות אש שישמרו על תחולת הכספת גם בשרפות לא פשוטות.  חשוב מאוד להזמין מומחה מקצועי לכספות שבאמת מכיר אותם ומסוגם לפתוח ולפרוץ את הכספת בצורה הכי נקיה. חייגו ללוקסמיט מנעולן 0529252323

המקצוענים שלנו בתחום בכספות:

קורס מנעולנים פשוט אינו נותן ידע רב בתחום פריצת הכספות. רוב המנעולנים לאחר קורס מנעולנות אין להם רקע בתחום הכספות, לכל היותר ידע בסיסי בלבד,רוב המנעולנים יעניקו או יציעו לכם שירות פריצה לכספת שעלול להיות קשה ולא מקצועי וככל הנראה שיסבו נזק לכספת שלכם ואף יוציאו אותה משימוש, פורץ כספות מקצועי בשרון מלוקסמיט מנעולן אם זה בחדרה, נתניה, הרצליה או כפר סבא, יבוא וייתן שירות של פריצת כספות בצורה נקייה ומקצועית, נוכל גם לתת לכם טלפונית הערכת מחיר הפריצה או תיקונה של הכספת על ידי צילום  או סרט בנייד עוד לפני שנגיע אליכם.

מנעולנות 24/7

 המומחים בכספות- איך לפרוץ כספות

עוד בשיחה עם הלקוחות אנו נאבחן עבורכם את התקלה ומה סוג הכספת שברשותכם גם אם זה על ידי צילום ראשוני, לאחר הצילום נדע לתמחר את תיקון הכספת או פריצתה או החלפת מנעולי הכספת וגם כספת לפי הצורך נציע לכם מחירי כספת חדשה בעת הצורך.
ואז נבוא אליכם לבית ולעסק על מנת להתעסק בכספת שלכם, כל כספת שונה ומשתנה מיצרן ליצרן, ישנן כספות קטנות שיחסית קל לפרוץ אותן וכספות כבדות בעלות קומבינציה וכבדות שלא קל לפרוץ אותן ושיש להם גם מנעולים לא קלים לפריצה, וזה אומר שפריצת הכספות ומחיר הפריצה משתנות בין אחת לשנייה, קיימות שיטות גם בפריצה על ידי דגדוג המנעול, קידוחו של המנעול, פיצוח  על ידי מניפולציה.

לפורץ ומנעולן כספות זמין 24/7 חייגו 052-9252323

קצת על פריצת הכספות?….
איש מקצוע מנעולן שיש לו גם התמחות להתעסק במנעולנות כספות. ישנם כספות דיגיטליות וכספות מכאניות, הננעלות בעזרת קומבינציית מספרים (חוגה), שניתן לשנותו עם שינוי הקומבינציה בעזרת מפתח מיוחד.
חובה וחשוב על פורץ הכספות חשוב להיות…
שידע להתמודד עם כל מנעול בכספת, יתקן וישפץ מנעולים לכספות לדוגמת אלזט, מאוור, ג’ואל ומנעול סטו, יחליף לכספת קוד, ושישנה את הקומבינציה של הכספת. ולכן מאוד מומלץ לבחור במנעולן כספות מקצועי בלבד.
לוקסמיט מנעולן יגיע במידית אליכם ….

למחפשים מומחה כספות באזור השרון, מחפשים גם פורץ כספות בהרצליה, פורץ כספות בכפר סבא או נתניה שיבצע פריצת כספות, אפשרי לקבל פריצת כספות  כל הזמן וללא הפסקה 24/7.

אם ואתם מעוניינים בפריצת כספות או שמפתחות של הכספת הלך לאיבוד, פורץ כספות מוסמך וותיק יפרוץ לכם את הכספת אם המתח אבד, יגיע ויחליף מנעולים של הכספת ויתקן ויפרוץ לכם את הכספת

אנחנו באזור השרון עושים עבודת פריצת כספות בכל ערי השרון מקצועיים בכל תרחישי פריצת מנעולנות הכספותגם שירות בשבתות וחגים, אנו בלוקסמיט מנעולן זמינים ודרוכים למענכם תמיד!

פורץ כספות מורשה

לנו  את כל הכלים והניסיון וכל מה שמנעולן כספות יודע לתת וגם והיה ואבדתם מפתח אחרון של הכספת:

תארו לכם שביום שגרתי נגמרה לכם הסוללה של הכספת ולא ניתן לפתוח אותה ותכולתה די נחוצה עבורכם, אנו ניתן לכם שירותי פריצת כספות ומנעולנות בכל אזור השרון לדוגמה פורץ כספות ברעננה או תיקון כספת בחדרה, בהרצליה, ברמת השרון, בכפר סבא, בהוד השרון, בנתניה ובכל ישוב באזור השרון  7 ימים בשבוע כולל שבתות. אם ואתם במצב הזה בבקשה לא לדאוג, כי בלוקסמיט מנעולן יש לנו אפשרות להגיע בזריזות אל הישובים בשרון תוך דקות ספורות משיחתכם.

אנו מגיעים אל הלקוח תוך זמן קצר מאוד והעבודה מתבצעת עם מינימום נזק ואחריות בכל סוף עבודה.

* אנו פרוסים בכל ישובי השרון – מנעולן הכספות מסוגללתקן כספת אפילו שנראית לא שמישה.
*כולנו בתחום הכספות בעלי תעודת מנעולן תקפה וגם נושאי תעודת יושר מהמשטרה – אנו ממליצים לפני הזמנת פורץ הכספות לבדוק ניסיונו והרקע שלו בתחום הכספותבכדי שלא תזמינו בעל מקצוע  לא מקצועי ובינוני שככל הנראה סיכויים גדולים שיעשה יותר נזק.
*מומלץ לבחור פורץ כספות מקצועי ובעל ניסיון בלבד- כי בתחום הזה די חשוב ביחוד שמדובר בפריצת הכספות!
*בצעו סקר שוק- כי בלוקסמיט מנעולן תזכו לקבל את המחרים הכי נוחים המתאימים לכל כיס.

סוג הכספות שבלוקסמיט מנעולן יודעים לפרוץ ומתקנים. 

כספות ביתיות-  ייל,ועוד, כספות מפתח, יונדאי – עם מנגנון נעילה,כספות פח, כספות כבדות- כספות עם משקל כבד במיוחד המקשה על עקירתם וגנבתם, כספות קיר- כספות ששמקובעים בקיר בעזרת  ברגים או יציקת בטון, הן לעתים כספות זעירות בנפח ,כספות על פי תקן- בדרך כלל משמשים חנויות גדולות שנדרשו להתקנה זו, או חנויות תכשיטים שחברות הביטוח דורשות תקן מחמיר כגון מנעול קומבינציה או מספר מנעולים ומלכודת .

– מנעולן ופורץ כספות 24 שעות- מומחה בפריצת הכספות ותמיד זמין בשבילכם בכל ערי השרון…
–מנעולן כספות שחשוב לו שהלקוח יקבל את השירות הכי טוב כי הלקוח תמיד צודק והמחיר תמיד יהיה הוגן ומקצועי.

פורץ כספות

מנעולן ופורץ כספות שנמצא בכל ישובי השרון 24/7.

נגיע אליכם במהירות ליעדכם

מתי עליכם להזמין שירות פריצת כספות לדוגמה:

-הכספת נעולה והמפתח בתוך הכספת 

-המפתח  במנעול הכספת  בלי אפשרות לצאת או להסתובב במנעול

-דלת  הכספת מסרבת להיפתח

– מפתח הכספת אבד

– סוללות הכספת נגמרו

קצת רקע על חברת לוקסמיט מנעולן 

פורצי כספות עם הרבה ניסיון וותק שללא מעט שנים בתחום פריצת הכספות, שיודעים להתעסקבכל סוגי הכספות שיש מבלי לגרום  נזק לכספות בצורה הכי מקצועית והגונה.

מנעולן כספות לוקסמיט מנעולן 24/7 בזמינות גבוהה ויעזור לכם ויפרוץ עבורכם את הכספת וגם יתקן אותה על ידי הציוד המיוחד שיש לנו.

מקצוע הכספות וותיק עבורנו ואנו מומחים בכל תקלות מנעולנות הכספות כמדובר במאמר.

מומלץ מאוד שפורץ הכספות יהיה בעל תעודת יושר

לוקסמיט מנעולן 24/7
מקצוע המנעולנות ובעיקר כספות הוא מקצוע שנרכש בקורסים שונים וישנם פורצים פורצים שעוסקים בתחום פריצת הכספות ללא ניסיון וגם אולי עם עבר פלילי, מומלץ לבקש ממנעולן הכספות תעודת יושר מהמשטרה שמראה על עבר נקי כדי שתישארו בטוחים ומרוצים. כי חשוב הדבר שמדובר במנעולן הוגן ולא בפורץ, אנו  לוקסמיט מנעולן כולנו עם תעודת מנעולן כספות תקפה ותעודת יושר משטרתית. בין לקוחותינו גם משטרת ישראל כספקיה ונותנים גם שירות למועצות אזוריות ועיריות, לבתי עסק, מפעלים ולמגזר הפרטי.

כאמור אנו נותנים שירות פריצת כספות באזור השרון ובערים כגון נתניה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, פרדסיה, חדרה, אור עקיבא, קיסריה, חריש, כוכב יאיר,תל מונד, רעננה ובכל ערי ויישובי השרון ואזור חדרה.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ