תיקון דלתות בנתניה, מתקן דלתות נתניה, 24/7

תיקון דלת בנתניה

תיקוני דלתות בנתניה

קרה ואתם מתעניינים בתיקון דלתות מהרבה סיבות לדוגמה שהמפתח הלך לאיבוד, דלת הבית בקושי נפתחת או כלל לא נפתחת, דלת לא יושבת מול הבריחים ולא מאוזנת והבריחים לא משולבים בחריצים של המשקוף או וישנם מגוון רחב של תרחישים המשפיעים על תקינות הדלת, מנעולן ומתקן דלתות מנתניה מוסמך מלוקסמיט מנעולן יתקן עבורכם את הדלת מכל הסוגים, מסוג רב בריח או שריונית חסם וכל דגם של פלדלת, תיקון דלתות עץ ותיקון דלתות אלמיניום, בלוקסמיט מנעולן בנתניה אנו מומחים בתיקון כל דלתות הפנים, תיקון דלתות אש ותיקון והתקנת ידיות בהלה 24/7!

הצוות של המנעולנים שעוסקים בתחום הדלתות באזור השרון ובנתניה הוא מקצוען בכל נישת הנעילה השונים בתיקון דלתות ובין היתר מנעולן יתקן דלתות וגם יהיה מנעולן דלתות בחירום בשבתות ובחגים שמסוגל לתקן כל סוג דלתות הכוללים גם דלתות הננעלות בנעילה חכמה  שמצריך עבורו ציוד יעודי לתיקון הדלת שאותו אין לכל מנעולן ולנו בלוקסמיט יש לו ציוד יעודי לכך. מנעולן מחברתנו הוא המקום הנכון לתיקון כל הדלתות בעיר נתניה וגם יודע לשכפל ולשחזור מפתחות  אנו כל העת זמינים בשבילכם!

מנעולן מתקן דלתות בנתניה

ביכולתנו הניסיון והכלים של כל מה שמתקן דלתות או מתקין אמור לדעת לתקן את כל תקלות ותרחישי התקלות שיש  בדלתות של היום, במידה ואבדתם את המפתח של הדירה או שהדלת נטרקה והמפתח נותר בפנים ועוד:

תרחיש מציאותי שביום כל שהוא חזרתם לביתכם או למשרד והדלת לא רוצה להיפתח או להסגר והמפתחות לא מסובבות את המנעול או לא נסגרת או שהמפתח אינו פותח את  הצילינדר, מלוקסמיט מנעולן צוות מקצועי תקבלו שירות תיקון לדלתות ומנעולנות לדלת ולבית בכל אזור  נתניה והשרון כגון תיקון דלתות או מנעולן דלתות בכל שכונותיה של העיר נתניה 7 ימים בשבוע הכולל שירות חירום בסופי שבוע. אם ונקלעתם למצב הזה , נא לא לדאוג, בלוקסמיט מנעולן אפשרי לקבל שירות במנעולנות בית ותיקון  הדלת לכל  ישובי השרון ובנתניה בפרט בשיחת טלפון 0529252323 ובמספר דקות נגיע אליכם.

תיקון הדלתות יבוצע בלי נזק ותקבלו אחריות על כל עבודה.

*מומחי  תיקון הדלתות זמין לתיקון דלתות ישובי השרון– מנעולן איש דלתות שגם יתקין מנעול לדלת שלא תקין או צילינדר שהפסיק להסתובב.
*מנעולן בנתניה שמתקן דלתות מומלץ עליו להיות בעל תעודת מנעולן בתוקף וגם להחזיק תעודת יושר מהמשטרה- כדאי מאוד לפני הזמנת מנעולן הביתה כדאי לבדוק אם יש לו ניסיון במקצוע מנעולנות ותיקון הדלתות בפרט,בכדי שלא תזמינו בטעות איש מקצוע או מתקן דלתות חובבן שיכול לעשות לכם נזק לדלת ולא תועלת
*דאגו להזמין מנעולן בתים רק וותיק ומקצוען בלבד- כי תחום תיקון הדלתות חשוב מאוד!
*תעשו סקר שוק- כי צוות לוקסמיט מנעולן סביב לשעון יציע לכם את המחירים הכי אטרקטיביים שיש.

 הדלתות שלוקסמיט מנעולן מתקנים? 

    • תיקון דלתות  -כידוע לכם בדלתות פלדלת ישנם דלתות חדשות ויש ישנות ממגוו סוגים שיש בשוק כיום, תיקון דלת חסם שריונית , דלתות רשפים ופל רז, ודלתות רב בריח. ניתן לבצע גם תיקון זמני או תיקון או קבוע לדלת שעברה פריצה של כיבוי אש
    • תיקון דלתות פלדלת מהעבודות שמחולקות כך לתקלות שהדלת לא  מצליחה להינעל בעקב איזון דלת לא נכון או שמנגנון הדלת לא טוב והדלת עושה חריקות או שהמנעול הצילינדר בדלת בלאי ולא פותח את הדלת, תקלה שכיחה גם שבדלת צריך לכוון את הסף התחתון שמחובר על ידי ברגים קודחים (אינסרט) שלא מכוון וצריך לכוונו זה שכיח בדלתות פלדה מסוג רב בריח, פל רז, דלת שריונית חסם עכביש, דלתות סטנלי ועוד. 
    • תיקון דלתות  רב בריח -כידוע בדלתות פלדה יש דלתות חדשות ויש ישנות מעט סוגי שיש בשוק הישראלי, תיקון דלת שריונית חסם, דלתות רשפים ודלת מחברת רב בריח. ישנו תיקון זמני ואפילו קבוע לדלתות שעברו פריצה של כיבוי אש
    • תיקון דלתות מעץ – לפעמים בתיקון דלתות עץ אנחנו נאלצים  לתקן גם משקופים שבורים או סדוקים בעזרת שפכטל עץ וחומרי תיקון לדלתות העשויות מעץ שיש ללנו בלוקסמיט מנעולן, ניתן לבצע קיצור דלתות פנים אחרי שעושים תוספת ריצוף פרקט או לדלת עם ריקבון למטה מרטיבות, דלתות העץ עשויות כך שמנעולי 101 חבויים בדלת וישנם גם צרים וגם מנעולי פאבלוק אמריקאים ועוד.
    • תיקוני דלתות אלומיניום –  כמו בדלתות עץ גם בדלתות עשויות אלמיניום ישנם מנעולים חבויים מסוג מנעול 101 כמו בדלתות מעץ
    • גם בדלתות אלמיניום נקצר את הדלת מלמטה.
    • דלתות נפוצות ויקרות למדי הם דלתות הזכוכית הם שמשמשות לחנויות בעיקר, הזכוכית צריכות גם אחזקה ותיקון, ישנם מנעולים שהם מנעול חובק זכוכית, מנעול נוסף זה מנגנון צר או מנעול רולים לדלתות זכוכית , מנעול צר בנוי ממספר מידות, יתקלה די נפוצה בדלתות זכוכית היא כיוון דלת זכוכית, דלתות הזכוכית בנויות עם אביזרים ומשאבה ריצפתית לוויסות פתיחה וסגירת הדלת שעם השנים יש צורך לכוונו או להחליפו.
    • בתחום אחריותנו זה גם  תיקון דלתות ממ”ד בנתניה- תיקון וקיצור דלתות הממ”ד ישנו מגוון די גדול של בעיות שכיחות לדוגמה איזון דלת הממד, קיצור דלת ממד,  החלפת ידיות לדלת ממד ופרזולים ופלטות לדלת הממד, פריצת דלתות הממד ושחרור בריחים תפוסים בדלת הממד והתקנת מנעולי כספת לדלת ממ”ד.
    • תיקון ידיות בהלה ותיקון דלתות אש בנתניה- ידיות בהלה ודלתות אש נמצאים וחובת התקנה במקומות הומי אדם למניעת אסונות דחיסה דלת אש אש עם מנעול פאניק. בבלוקסמיט מנעולן לנו את הרקע ואת הידע המקצועי לתיקון דלתות אש ותיקון והחלפת ידית בהלה.

תיקון דלתות כניסה תיקון פלדלת בנתניה

מנעולן מקצוען בתיקון דלתות בערי וישובי השרון 24/7.

נגיע עד אליכם במהירות ע"מ לתקן לכם את הדלת.

מתי מומלץ להזעיק שירות תיקון דלתות כגון:

-הדלת טרוקה והמפתח בפנים ואנו בחוץ

-המפתח שבור בחור המנעול בלי יכולת לצאת ולהסתובב 

-הדלת מרעישה או ננעלת בקושי או שהדלת במצב לא מאוזן

– מפתח הדירה הלך לאיבוד ואין אפשרות להיכנס הביתה

קצת רקע על חברתנו לוקסמיט מנעולן בתחום הדלתות

מנעולנים שמממחים בתיקוני דלתות בעיר נתניה שנים רבות עם צבירת ניסיון רב בתחום הדלתות,ושיודעים להתעסק עם סוגי תקלות רבות כפי שנאמר ללא נזק לדלת במחיר אטרקטיבי ובדרך המקצועית ביותר.

מנעולן בתים 24 שעות בתגובה של 20 דקות מסיום השיחה איתנו יגיע ויתקן לכם את הדלת או את המנעול בעזרת הציוד החדיש והתקני ביותר שיש כיום.

תחום הדלתות די וותיק עבורנו ואנו כאמור ניתן לכם פתרון מושלם לתיקון כל הדלתות והמנעולים שיש לכם.

מומלץ שמתקן הדלתות יהיה בעל תעודת מתקין דלתות מנתניה

לוקסמיט מנעולן 24/7 בנתניה
 כפי שכתבנו ישנם מספר  אפשרויות בנושא עולם המנעולנות, התחום הזה כמקצוע המנעולנות ומנעולן דלתות ודירות בפרט הוא מקצוע חופשי  בשוק שאפשרי לרכוש בעזרת קורסים למיניהם ויש אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הדלתות בלי ידע או ניסיון דל. על מנת שתהיו בטוחים שמדובר באיש דלתות אמתי ומנוסה ובלא חובבן ושתדעו, אנו כולנו מחזיקים תעודת מנעולן דירות ודלתות עם ההסמכות הנדרשות ותעודת יושר מהמשטרה. אנו גם ספקי משטרת ישראל ונותנים שירות למועצות אזוריות,עיריות ושרות לבתי עסק שונים, מפעלים ולציבור הפרטי גם כן.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ