מנעולן דירות בשרון


רבים מלקוחות המגורים שלנו בשרון ובנתניה לא חושבים מספיק על בטיחות הבית שלהם. אולי יש לך רק מפתח לדלת הכניסה שלך? לחלופין, יש לך כמה מפתחות שונים לכל הבית שלך? ייעול ואבטחת מנעולי הבית שלך יביא ביטחון ויעילות רבה יותר לבטיחות הבית שלך.

שירותי מנעולן למגורים שאנו מספקים בנתניה והשרון

אבדן מפתח: אם איבדת את המפתחות לביתך (או שמעולם לא היה לך מפתח נוסף), נוכל להחליף את המנעולים כך שניתן יהיה לגרום למפתחות חדשים לעבוד ללא צורך להחליף את כל המנעול בדלת.

תיקון מנעולים למגורים: כל המנעולים אמורים לעבוד בבית שלך. אם לא, שקול לקבל קצת שקט נפשי על ידי כך שמומחי המנעולנים בנתניה יתקנו אותם. כמה בעיות נפוצות בכל הנוגע לתיקון מנעולים למגורים, כוללות:

כשל בתפס : זה קורה כאשר הכפתור מסתובב אך הדלת אינה נפתחת מכיוון שהתפס אינו משתחרר.

לשונית שבורה: זה קורה כאשר הבריח במנעול בריח מת אינו נסוג כאשר אתה מסובב את המפתח בבריח הפגום .

מנעול רופף: מנעול שנופל מהדלת בגלל ברגים רופפים.

הדלת שלך לא תיסגר או תפס: זה קורה כאשר התפס על המנעול אינו עולה בקנה אחד עם המכה על הדלת.

נזק בלתי הפיך למנעול: חלק מהמנעולים פשוט לא ניתנים לתיקון. כשזה קורה, אנחנו תמיד יכולים להתקין מערכת נעילה חדשה.

החלפת מנעולים : מנעולים נשברים והופכים למיושנים או שאינם ניתנים לשירות. כשזה יקרה, אנו נמצא את מערכת הנעילה המתאימה ביותר לצרכיכם ונתקין עבורכם את המחליף.

התקנת מנעול דד-בולט : התקנה של דד-בורג יכולה להיות דרך משתלמת לשפר באופן מוחלט את אבטחת הבית. גופו של מנעול בריח מתוכנן להיות קשה יותר לשבירה, מכיוון שבורג הפלדה משתרע מעבר למשקוף הדלת ואל תוך משקוף הדלת.

נעילה: לכולנו היה הרגע ההוא בו הדלת נסגרת מאחורינו ואנחנו יודעים שהשארנו את המפתח מאחור. כשזה קורה, חייג למנעולן בנתניה ונציג מחברתנו יגיע אליך תוך 20 דקות.

שלט לדלת המוסך: מכוניות חדשות רבות בנויות עם מערכות אלקטרוניות המקושרות לדלת המוסך בחניה. אם אתה בעל בית חדש וגם לבעלי הבית הקודמים הייתה מערכת / טכנולוגיה זו ברכבם, אז אתה מסתכן בכניסה לא מורשית. הדרך היחידה להיות בטוחה היא לשנות את השילוב הייחודי על דלת המוסך שלך. במנעולן מוסמך בנתניה. , אנו מוכרים שלטים לפתיחת דלתות המוסך ויכולים לתכנת מחדש את פותחי המוסך, כמו גם מקשים.

מקשים דומים: אם יש לך כמה מפתחות שונים להיכנס ולצאת מהבית שלך (למשל, אחד לדלת האחורית, אחד לדלת הכניסה, אחד למוסך), אז זה הזמן להתקשר למומחים המחפשים מחדש במנעולן בנתניה. אנו יכולים לגרום לכל המנעולים שלך לעבוד עם מפתח אחד, אשר דומה מאוד להחזיק מפתח ראשי לביתך.

מנעולי שלד: נעילת שלד בחומרה ישנה יכולה להיות מאתגרת למצוא תחליפים ותיקונים. המומחים שלנו יכולים לעזור לך לשפר את הפונקציונליות של מערכות נעילה ישנות אלה ולהציע מערכות מודרניות יותר לשיפור בטיחות הבית שלך.

כספות: אם כספת המקלדת האלקטרונית שלך אינה פועלת או שברצונך לשדרג את מנגנון הנעילה של כספת ישנה, ​​התקשר למומחה הכספת במנעולן בשרון. יש לנו מוסמך כספות שמתמחה בבטוח תיקון, פריצה בטוחה ותחזוקה בטוחה. עדיף שיהיה שֶׁלְךָ מטופל מדי שנה בכדי לקבל ביצועים מיטביים.

שירות ותיקון כספת של אקדח: ביום שישי בערב לפני פתיחת יום עונת הציד, אתה לא רוצה להיות הבחור היחיד שלא יכול להיכנס לכספת האקדח . היו מוכנים לעונה עם שירות ותיקון של אקדח בטוח על ידי מומחי הכספות במנעולן בשרון.

כפילויות: אנו יכולים להכין מפתחות כפולים לבית שלך במקום, או שתוכלו להביא אלינו את המפתחות לשכפול בתיאום מראש. חנויות חומרה מתקשרות אלינו לעתים קרובות כאשר המפתחות מסובכים מכדי שכפולם.

מקשים: הסתרת המפתח הרזרבי מתחת לשטיח הדלת עשויה שלא להיות תכונת בטיחות המתאימה לכם לבית, אם ידוע שאבדת את המפתחות. במקום זאת, שקול להשקיע במערכת כניסה ללא מפתח ללא שימוש בלוחות המקשים לביתך. לעולם אל תדאג לחפור את מפתחות הבית שלך מתחתית הארנק שלך ותהנה מאבטחה משופרת לביתך.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ